close

Fik Fik  (我一直覺得這是德文的髒話 因為土文查不到意思)

Bana her zaman deli manyak derler
大家老是說我是個瘋子 變態
Evet bazen öyle gelip giderler
因此有時剛認識我的人就馬上離我而去
İşte ben zaten bu yüzden ben
不過我不就是因此才是我
Güzel güzel güzel güzel
爽阿 真棒

Başından beri hiç normal olmadım
我從來不會是你腦中想像的那種正常人
Normallerden çok uzaktaydım
距離正常還有很長一段距離勒我
Ne dedilerse kaale almadım
我才不管人家怎麼說我勒
Dewam dewam dewam dewam
我會一直這樣的

Tamam hepsine herşeye tamam
好啦 所有的事情都對拉
Sen ne diyorsan tamam
都是你說了算
Hepsine herşeye tamam
你說的都對可以了吧

Senin sorunun ne biliyormusun bence
我想你搞不清楚自己的問題
Kasıp kasıp duruyorsun köşede
壓抑自己躲在角落畫圈圈阿
Ne kadar sürecek
要畫到啥小時後
Bu iş böyle
你這樣子
Olmaz olmaz olmaz
不行阿 

Deli olalım  Deli olalım  Deli olalım  Deli olalım
一起變成瘋子吧

Bana bakma işin içinden çıkamazsın
別看我 你自己脫離不了你自己那樣
Boyutlarımız ayrı anlayamazsın
我們兩個的格局不同拉
Bence herkes kendi gibi kalsın
我覺得每個人還是做自己好
Aman aman aman aman
哎呀呀

arrow
arrow
    全站熱搜

    stupidivy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()